Ring til os
Tlf. 39 68 08 00 (hovednummer).
Skriv til dit behandlerteam
Du kan skrive til dit behandlerteam i
Min Sundhedsplatform. Du kan forvente svar indenfor 3 dage.
Det forudsætter, at du har oprettet en profil.
Du kan tilgå Min Sundhedsplatform på
web eller downloade app'en i Google Play eller App Store.
Telefontider og sådan melder du afbud
Tidsbestilling
Tlf. 39 68 08 00
Telefontid:
Mandag - torsdag kl. 8 - 15
Fredag kl. 8 - 12
Meld afbud, hvis du er forhindret
Hvis du ikke kan komme til din aftale på Steno, beder vi dig om at give os besked hurtigst muligt, så venter vi ikke forgæves og har mulighed for at tilbyde din aftalte tid til en anden.
Vi anbefaler, at du overvejer en ekstra gang, inden du melder afbud, da der ofte vil gå et par måneder, førend vi kan tilbyde dig en ny tid. Hvis det aflyste besøg indeholder aftaler med flere behandlere på samme dag, vil muligheden for at kombinere aftalerne på samme dag igen være mindre.
Sådan melder du afbud
Er dit afbud til samme dag, skal du ringe til os i stedet for at skrive, så du sikrer dig, at dit afbud bliver registreret samme dag.
Rådgivning og support
Sygeplejerådgivningen
Tlf. 39 68 08 00 (hovednummer med døgnbemanding).
Har du helbredsmæssige udfordringer med din diabetes, kan du altid ringe til Sygeplejerådgivningen mellem kl. 8-16 på alle hverdage.
Ved akutte henvendelser efter normal åbningstid benyttes hovednummeret også.
Ved akutte henvendelser i dagtiden på hverdage med afbud, kørsel og andet, uden for de ovenfor anførte tidspunkter, henviser vi til Sygeplejerådgivningen, som vil være behjælpelige.
Upload Support Telefon
Har du brug for hjælp til at uploade data fra dit blodsukkerapparat eller sensor, kan du ringe til os på tlf. 38 69 20 69.
Der er åbnet:
mandag - onsdag kl. 8.00 - 15.30
Torsdag kl. 8.00-17.30
Fredag kl. 8.00 - 14.00
Siden er opdateret 03.07.2023